fredag 13. november 2009

Vinteren er her!

Og jeg som håpet den kunne vente........ lenge. I april hadde vært fint. To tre dager! Men neida, i dag bøtta det ned.
På tirsdag var jeg på trening. Det er var litt gøy, for jeg gikk med Embla. litt forandring, og litt annen utfordring. Embla er en artig Labrador, som desverre tror hun er en tigergutt. Tigergutter liker og bumpe, og det gjør Embla også. Hver gang noen kommer i nærheten, bumper hun. Ikke på halen som tigergut, men i hvertfall like høyt.
Kristin og jeg er jo full av selvtilig (og valium?) da vi meldte Embla på Norsk Vinnerutstilling i Lillestrøm. Jeg skal handle, Kristin skal i sin valiumrus prøve og filme.
Dette kan bli en oppvising uten like. Og jeg oppfordrer ALLE som skal på Norsk Vinner i Lillestrøm til å følge med oss i ringen, og selvsagt heie oss frem.
Velkommen skal dere være alle sammen. jo høyere jubel, jo lettere er det for Kristin (EIEREN) og holde seg våken så hun får filmet seansen. Embla er brun, så blått er en fin farge på henne, men siden hun er jente, så er rødt, rødt, rosa, nasjonalfarget, rød og grønn knæsje greier!
Ja, jeg har stjålet bilde. Men er hun ikke flott da! Det er ikke hennes skyld at hun egentlig skulle vært en due, men Han der oppe glemte å gi henne vingene, og ga henne feil kropp. Men vennlig og snill er hun, alt for vennlig og snill av og til! Ønsker oss lykke til jeg!

1 kommentar:

  1. At Labrador har slik fjøring i kroppen står ikke i rasestandaren...ikke har jeg sett eller hørt om det før heller. Overlykkelig tiger-mark er veldig morsomt. Men hun har jo blitt riktig flink siste 6 mnd, husker du Anita?
    Rødt hadde vært sååå fantastisk, men blir veldig fornøyd med blå. Gul blir nok det nærmeste...

    SvarSlett