onsdag 18. november 2009

Syrpa


Her er Syrpa.
I dag var vi på tur for første gang alene. Jeg var litt spent på hvordan dette skulle gå, men Syrpa var veldig snill. Hun prøvde nok å snu flere ganger, og heller gå hjem, men men mild overtalelse fortsatte hun på "løypa" vår.




Her er hun i stallen før turen. Hun lurer nok litt på om vi virkelig skal ut alene uten andre hester. Og det skulle vi jo. Jeg gledet meg veldig til å ri henne første gangen alene. Det er morsomt og ri sammen med andre, men man legger nok mere merke til ting når man rir alene, for da har man ikke noen og skravle med ;o) Det og ri er ikke bare en flott opplevelse sammen med hesten, men også en naturopplevelse. Da jeg og Syrpa var ute på onsdag var det en bondemann som hadde bestemt seg for å brenne rusk og rask på bål. Da var jeg ganske spent, ville Syrpa være redd? Neida, hun gikk rolig forbi. Hun er veldig morsom å ri, det er litt utfordring, og hun er absolutt ikke redd for å løpe litt. Tvert i mot tror jeg hun liker og kunne lange ut litt og strekke på beina.
Jeg gleder meg vedlig til neste onsdag, for da skal jeg og Syrpa ut på tur igjen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar