onsdag 25. november 2009

Skulle gjøre så mye, men så ble det så lite.

I går kveld hadde jeg store planer. Jeg skulle nappe Chevy, hadde jeg ment. Han har grodd til med masse pels, og jeg måtte i gang med et krafttak. Men... hvem sovna, jo jeg. Jeg var ute med Syrpa på dagen, masse frisk luft og det er jo ikke akkurat jeg bortskjemt med. Så da jeg kom hjem var det jo det vanlige, ungene kom hjem, middag skulle lages, leke litt med ungene, ja så var det plutselig sengetid for Eskil. Jeg vervet meg til og legge han.
Og da var det god natt for oss begge. Og jeg sov helt til i dag tidlig!! Så i dag må jeg ta igjen det tapte, tror jeg. Hvorfor skal det være slikt et tiltak og komme i gang med pelsen hans. Jeg klipte han jo ned en god del, men over ryggen har han masse. Og noe av det må nok vekk.
I DAG, tror jeg.
Ellers må jeg takke for flott treningskveld på Sutøya sammen med Hallingdal Hundeklubb. Vi var 5 hunder og 5 eiere. Alma fikk sin første kveld med trening sammen med andre. Hun synes nok Mozart (Collie) og Nalle (Lapphund) var litt store i starten, men etterhvert fant hun jo ut at de ikke spiste henne. Også hadde eieren til Nalle (Inger Synøve Natten) nam-nam i lomma, og det fant hun jo kjapt ut at var virkelig nam-nam.
Møte i Valgkomiteen først før trening. Det var veldig hyggelig, og vi var enige alle sammen. Koselig når møtene blir slik. Ofte kan slike møter bli både trøtte og ikke fullt så hyggelige. Kristin Linnerud regjerete ikke med hard hånd, selv om hun er leder av valgkomiteen. Hadde andre sett oss hadde de vel bare trodd vi var 3 venner som møttes for en prat. Litt ut i møte kom også Sidsel Lagmanndokk (Mozart), og hun var jo selvsagt velkommen inn, og ble med på slutten av møte!
Så gikk vi ut og trente. Alma surra mest rundt, men fikk god miljøtrening. Jeg og Embla hadde jo en liten treningsøkt før utstillingen. Embla oppførte seg veldig bra synes jeg, og tatt i betrakting hvordan hun var da jeg og Kristin L (som eier Embla) startet trening sammen i april, ja så er det framskritt! Flott Embla, og Kristin. Dere har gjort en god jobb!
Gleder meg til neste trening. Tirsdag kl 19.00, Sutøya Camping, Nesbyen. Sleng dere med!

1 kommentar:

  1. Hei på deg!
    Nå har jeg store håp for at vi får med oss flere på treninga, detta skal bli skikkelig bra! Vi skal på snusetur ikveld, tror ganske sikkert at jeg får verva noen nye fillebikkjer ;o)
    Lykke til i Lillestrøm!

    SvarSlett