lørdag 21. november 2009

Dagen rapport

Vi våknet til enstrålende sol og blå himmel. 0 grader ute, alt var perfekt. Perfekt til en liten akedag med gutta!
Det eneste minuset var at det var litt isete. Så Eskil gikk på "snørra" to ganger, og var så sint som ei fele.
Det gikk jo bra med han begge gangene, men sinna over at han hadde kjørt ut ble han jo.
Nå har det blitt kveld, begge gutta er i seng og jeg sitter her og anger på at jeg åt så mye i kveld, for jeg fikk jo så vondt i magen da gitt. Men det var jo så spennende å se finalen i "Skal vi danse" så jeg måtte liksom bare lange innpå mat :o)
Gratulere til Carsten og Mia, som gjorde et flott show. Det er flott med lørdagsunderholdning med litt kvalitet. Også sitter i alle fall jeg og drømmer om at jeg kunne danse slik, om jeg bare hadde kunnet halvparten! Men jeg kan nok ikke 1/40 del en gang, og ikke er jeg kjendis, så det får bli med drømmen tenker jeg.
I morgen er det en ny dag, da det er meldt mer snø, så det ser ut til at vi får beholde adventssnøen til Lisa og Mikkel kommer. Det blir jo koselig, også er det jo gøy å kunne være litt ute med gutta boys også, ake litt og finne på litt skøy!
Vel, god natt alle sammen. Nå er det slutt for i kveld!
Måtte bare ta med et bilde jeg tok hjemmefra! Litt utsikt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar