søndag 15. november 2009

Det snør.. ehh... regner...ehh snør











Ja, jeg gir opp. Akkurat nå regner det visst. Alma liker ikke regn. Hun blir med ut, tisser og bæsjer, også vil hun rett inn igjen. Hun har jo bare valpepelsen, og det er ikke akkurat tykk. Maja bryr seg som vanlig ikke om vann, mens Chevy er vel midt i mellom!
Endelig er influensavaksinen klar for de minste. Så var det spørsmålet, skal skal ikke. Det blir nok skal. Jeg tør ikke la være.
Allerede nå må juleferien i bhg bestemmes. Synes det er så tidlig, men det er jo ikke så lenge igjen til jul, og jeg har ikke kommet i gang med julegaver enda. Jeg har ikke så mange og kjøpe til heldigvis, men det er jo ting som skal ordnes likevel. Men juleribba er i fryseren!! Jeg kjøpte på lørdag. Hvorfor vente, når det blir bare dyrere og dyrere. Pinnekjøttet er også på plass, beklager Lisa, du får rømme den dagen ;o) Jeg gleder meg til jul, og ha alle mine hjemme, leke i snøen (kanskje, om det blir) få glede seg litt over juledagene. Det er nå egentlig bare juleaften, 1. og 2. dag, så er det jobb for Henrik igjen. Turistene kommer! Og i desember har jeg plutselig en 20-åring også gitt. Da er jeg (sensurert) år. Kan ikke fatte hvor årene har blitt av. Tenker på ho lille som satt og sang og badet mens jeg hengte opp klesvasken! Lille gode Lisa! Glad i deg!




I går var vi mye ute, da snøget det først på dagen og holdt seg på 2-3 minus. Men i dag er det bare regn.
Alma og Chevy hadde det kjempegøy i går. Chevy måtte dempes litt, han trodde nok Alma tålte alt. Maja er fortsatt sur, men nærmer seg mer og mer. Hun synes nok det er kjedelig for seg selv hele tiden. Litt irriterende denne "megge" atiduten hennes. Hun kunne i det minste skille voksne fra valper. Men neida.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar