tirsdag 1. desember 2009

Da var det over.

Både Norsk Vinnerutstilling og julebord. Norsk Vinnerutstilling var egentlig en opplevelse i seg selv. ïnnendørs utstilling er alltid noe man "frykter" litt. Trangt og fælt. Men ikke denne. Det var god plass, gode luftemuligheter til hund, og masse salgsboder. Mye og se og oppleve. Embla tok det meste med knusende ro. Vi trente litt, og det gikk veldig bra. Hun oppførte seg eksemplarisk, til vi kom i ringen. Da gikk hun passgang, enten for fort eller for sakte. Ja ja, eneste som var veldig positivt var at hun sto stille når dommeren kjente på henne. Den eneste tingen jeg fryktet, ja den gikk helt fint. Merkelig. Da vi var ferdig i ringen var det tid for å titte litt, og å shoppe litt. Om man hadde lommeboka full var det ikke noe problem og tømme den for å si det slik. Tiden gikk så fort. Plutselig var det tid for å reise hjem igjen. Jeg skulle rett på julebord med middag kl 19.00 rakk jeg det? Etter å ha skravla hele veien hjem (det beste som finnes, da går turen fort) hoppet jeg av hos Kristin på Nes, og satte kursen mot Golsfjellet. Jeg rakk akkurat middagen. Og julebordet ble også bra. God mat og dans etterpå. Kom oss i seng litt for sent (i allefall når man hadde vært oppe kl 04.45 samme dag.
Men slik skal det vel være. Nå er jo Lisa hos oss, og hun har gjort en flott jobb som barnevakt mens vi var på julebord. Og gutta koser seg jo veldig når hun er her da! De forguder søsteren sin. Det er alltid veldig hyggelig når hun er her.
I dag skal vi ut med hestene en tur, Syrpa og Birk. Det blir gøy. Koselig og finne på noe sammen, bare jeg og Lisa. Så kan vi skravle litt også.

1 kommentar:

  1. Takk for turen ;-) Det gikk jo bedre enn fryktet. Har sett på video opptaket...

    SvarSlett