torsdag 3. desember 2009

Brrrrrr!

Nå blir det bare kaldere og kaldere her. Minus 16 er ikke noe og rope hurra for egentlig. Skyene kommer innover nå, så jeg håper det blir litt mer levelig. I dag når jeg skulle slippe ut hundene pleier det å være full rulle mot døra på alle mann. Joda, de tre minste satte i vei, Emil la seg bare forran vedovnen. Lenger hadde han ikke tenkt seg i dag! Skjønner han godt jeg.
Ellers blir det vel en stille og rolig dag i dag. Lisa er i Bergen igjen, ungene ute av huset på skole og i barnehage, så da ble det bare meg igjen hjemme, ja også hundene da. Men det nytter ikke å drive på med dem ute i dag heller, det blir bare korte tissepauser ute for dem i dag. Om ikke graderstokken snur og kommer seg oppover igjen!
Litt merkelig at vinteren plutselig kom, også med slik kulde. Det kunne da ha ventet til januar og februar. Men kjenner jeg kong vinter rett, får vi en sleng med iskaldt da også. Ja, ja, det var det eneste jeg hadde og klage på i dag. Kulden. Kunne kanskje funnet på noe mer, med det får være nå, foreløpig.

1 kommentar:

  1. Vet du hva - nå kooooser Nalle seg ute i snøen hele tida! Han vil ikke være inne. Det er noen som har det ;o)

    SvarSlett